(2) [1] 2  ( Aller vers premier message non lu ) Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Europa Cade Raid Européenne 2010
Cavalcade-Yves
Ecrit le: Sun 12 July 2009, 19:22
Quote Post

Advanced Member

Groupe: Admin
Membre N°: 2

Bonjour a tous
Cette année notre redonnée nationale sera en Suède a la date du 06 au 09 Aout.
Sur le site "High Chaparral"
Il y a des chambres d'hôtel. Vous pouvez également réserver des chalets, ou réservé une place sur le camping.
Quand vous réservé dite bien que vous êtes du club Cavalcade pour rester en semble sur le site.
Vendredi 6 : Arrivée des pilotes est des passagers. Entretien jusqu’en soirée.
Puis détende avec un petit verre
Samedi 7 : une ronde serra organisé réunion de tous les participent dans la soirée.
Dimanche 8 : détendez vous sur ce magnifique site allé voir ce que vous souhaiter voir, ou faite une deuxième ronde.
Lundi 9 : Retour

Hallo, iedereen
Dees jaar zal onze nationale bijeenkomst in Zweden zijn en dit op datum van 06 tot 09 Augustus. Op de plaats " High Chaparral" Er zijn hotel kamers. U kunt eveneens chalets reserveren, of reserveer een plaats op de camping. Wanneer u reserveerd zeg dat u van de Cavalcade club bent Dit om samen geplaatst te worden.
De vrijdag 6: Aankomst van de cavalcade rijders en passagiers. Onderhoud tot in avond. Vervolgens ontspanning met een glaasje bier
De zaterdag 7: Een ronde zal georganiseerd worden, avonds vergadering voor alle deelnemers.
De zondag 8: Ontspanning op deze prachtige plaats of een tweede ronde rijden.
De maandag 9: Terugkeer

"High Chaparral"
Box 56
S-330 33 Hillerstorp
Telefoon : + 46 370 82700
Telefax : +46 370 82485
E-mail : info@bhc.nu
http://www.highchaparral.se/default.asp?L=EN
PMEmail Poster
Cavalcade-Yves
Ecrit le: Sat 16 January 2010, 13:39
Quote Post

Advanced Member

Dag iedereen
Voor de geïnteresseerden, het word stilletjes aan tijd om de reis te boeken.
Ik vertrek de 5 augustus 2010 morgens richting Kiel (Duitsland). Om daar den boot te nemen om 19hr, aankomst 9hr en vertrek terug zondag 8 augustus richting Göteborg om daar weer den boot te nemen richting Kiel vertrek 19hr aankomst in kiel 9hr
Hier is het adres waar geboekt kan worden. Wat de slaapgelegenheid ter plaatse betreft volgt nog.
Zou super zijn als de mensen die ook naar daar gaan hier hun heen en terugreis schrijven.

Bonjour a tous
Pour les intéresser il devient tout doucement temps de réserver son voyage.
Moi je pars le 5 aout 2010 le matin direction Kiel (Allemagne) pour prendre la a 19hr le bateau et arrivé a 9hr. Mon retour serra le dimanche 8 aout direction Göteborg pour prendre à nouveau le bateau direction Kiel départ 19h arrivé 9hr
Voice l’adresse ou vous pouvez réserver votre voyage.
Sa serais super si les gens qui font aussi ce voyage qu’il mette leur date de départ et leur retour.

http://www.stenaline.nl/ferry/overtocht/

Cavalcade-Yves
PMEmail Poster
Rudy
Ecrit le: Sun 24 January 2010, 20:08
Quote Post

Newbie
*

Groupe: Members
Membre N°: 87

Hey Yves,
Wij gaan zeker mee.
Maar ik denk toch dat het beter is om via de weg naar Puttgarden te rijden. Daar de ferry naar Denemarken te nemen, om vandaar via Kopenhagen naar Malmö te rijden. Het zal alleszins goedkoper zijn.
Hopelijk zijn er nog meer Cavalcaderijders die mee wil rijden.

Groetjes, Rudy en Rosy
PMEmail Poster
Cavalcade-Yves
Ecrit le: Sun 24 January 2010, 20:12
Quote Post

Advanced Member

QUOTE (Rudy @ Sun 24 January 2010, 20:08)
Hey Yves,
Wij gaan zeker mee.
Maar ik denk toch dat het beter is om via de weg naar Puttgarden te rijden. Daar de ferry naar Denemarken te nemen, om vandaar via Kopenhagen naar Malmö te rijden. Het zal alleszins goedkoper zijn.

Groetjes, Rudy en Rosy

Dag allebei

Ja ik denk het ook dat het goekoper gaat zijn langs de brug en een ervaring rijker denk ik over zo een lange brug boven de zee
Ik hoop het ook dat er meer gaan meegaan ben er eigenlijk op aan het wachten wie meegaat
alé we zijn dan al met twee moto's voor de reis
Als we de reis hebben uitgemaakt gaan we het hier opzetten hé misschien kommen er dan bij
Groetjes
Cavalcade-Yves
PMEmail Poster
Cavalcade-Yves
Ecrit le: Wed 27 January 2010, 18:32
Quote Post

Advanced Member

Dag iedereen, hier al en klein idee wat ons de reis gaat kosten en hoe we gaan rijden, tis nog niet volledig klaar maar we zijn er mee bezig. Met deze hopen we natuurlijk meer mensen mee te krijgen. Dag van het vertrek is de 05/08/2010
Bonjour a tous, voici un petit aperçu de combien notre voyage va nous couté et comment nous allons rouler. Avec ceci on espère d’avoir plusieurs personne a cette randonnée. Jour de dépare est le 05/08/2010
Ik vertrek van Andenne richting Venlo. Moi je démarre d’Andenne dans la direction de Venlo
Andenne E42, a in Liège Luik le de E40, a in Cheratte le de E25, a in Maastricht le de A2, a in Sint Jooster le de A73, a in Venlo le de A67 jusqu'à une station essence tot een pompstation ±155 km
Hier wacht ik op Rudi en Rosy ici j’attend Rudi et Rosy
[B]Eerste tankbeurt. Premier plein (GULF)

user posted image
zij vertrekken van [/b]eux démarre de
Leopolsburg, Bourg Leopold op de sur la Kamperbaan tot a Noord Zuid verbinding dan puis Luikersteenweg a in Valkenswaard la daar Valkenswaardeweg tot jusqu’a A67 richting direction Venlo tot het pompstation jusqu’à la station
Aankomst pompstation rond arrivé a la station ± 8hr
Van daar vertrekken we samen de la nous parton en semble
A67 A40 tot jusqu'à Duisburg (Allemagne Duitsland)a in Duisburg le de A3 a in Dreieck Bottrop le de A2 a in Gladbeck le de A52 a in Kreuz Marl Nord le de A43 a in Kreutz Münster Süd le de A1 jusqu'à fin autoroute tot einde autobaan B207 juist voor de brug FEHMARNSUNDBRÜCKE GPS 54° 24' 1.61" N 11° 6' 41.29" E van het eiland overnachting in ALTER KRUG Juste avant le pont de l’ile FEHMARNSUNDBRÜCKE GPS 54° 24' 1.61" N 11° 6' 41.29" E ou nous passons la nuit au http://www.hotel-restaurant-schuster.de/
Tweede Tankbeurt. Deuxieme plein (SHELL)
user posted image
Derde tankbeurt, Troisième plein (ARRAL)
user posted image
Dat is de weg naar onze eerste overnachting. Ceci est notre chemin jusqu'à la première nuit
Lieu de première nuit avant ce pont. De eerste overnachting voor deze brug.
user posted image
Ongeveer, a peut prés 650 km
De rest komt nog in de volgende dagen Le restant viens dans quelque jours
De kosten van de heen reis zijn ongeveer, le cout du voyage aller simple est a peut prés
Benzine/ essense ±100 Euro
Brug / Pont Puttgarden - Rodby E47 49,50 euro
Brug / Pont Öresundbrücke 73 euro
1 overnachting / 1 nuit 65 Euro

Deuxième jour, Tweede dag 06/08/2010
Départ le lendemain à vertrek de volgende dag 8hr30
Quatrième plein sur la, Vierde tankbeurt op de B207 (ARRAL)
user posted image
B207 jusqu'à tot Puttgarden ou on prend le bateau waar we de ferry nemen jusqu’à naar RODBY
user posted image
user posted image
A in RODBY E47 jusu’au pont tot de brug Gulburg Sund
user posted image
Verder op de continuer sur la E47 jusqu’au pont tot aan de brug FARO BRIGES
user posted image
Verder op de continuer sur la E47 tot de verbinding jusqu'à la jonction E20 puis dan E20 tot de brug jusqu'au pond Kalvebod Bridges
user posted image
Verder op de continuer sur la E20 tot de jusqu’au tunnel-pont ORESUND TUNNELBRUG

PS: Elke verandering zal in het rot zijn
Tout changement va être en rouge
PMEmail Poster
Cavalcade-Yves
Ecrit le: Sat 30 January 2010, 12:55
Quote Post

Advanced Member

user posted image
user posted image
Verder op de continuer sur la E20
Cinquième plein vijfde tankbeurt (Norsk hydro1)
user posted image
Verder op de continuer sur la E20 jusqu’au tot aan de TRAFIKPLATS KROPP prendre la le daar de E4 nemen volg de continuer sur le E4 tot jusqu'à TRAFIKPLATS VÄRNAMO
user posted image
Dan daar na verder op de puis après continer sur la 27 tot jusqu’a HERRESTADSVÄGEN voorbij aan passé HERRESTADS GÄRD voorbij passé ÄVALL tot jusqu’a HIGH CHAPARRAL
user posted image
PMEmail Poster
patscade
Ecrit le: Sun 7 February 2010, 19:04
Quote Post

Unregistered

QUOTE (Cavalcade-Yves @ Sun 24 January 2010, 20:12)
QUOTE (Rudy @ Sun 24 January 2010, 20:08)
Hey Yves,
Wij gaan zeker mee. 
Maar ik denk toch dat het beter is om via de weg naar Puttgarden te rijden.  Daar de ferry naar Denemarken te nemen, om vandaar via Kopenhagen naar Malmö te rijden.  Het zal alleszins goedkoper zijn. 

Groetjes, Rudy en Rosy

Dag allebei

Ja ik denk het ook dat het goekoper gaat zijn langs de brug en een ervaring rijker denk ik over zo een lange brug boven de zee
Ik hoop het ook dat er meer gaan meegaan ben er eigenlijk op aan het wachten wie meegaat
alé we zijn dan al met twee moto's voor de reis
Als we de reis hebben uitgemaakt gaan we het hier opzetten hé misschien kommen er dan bij
Groetjes
Cavalcade-Yves

He caderijders wij gaan ook. Heb ook al deze weg uitgezocht om naar de cade raid te gaan in zweden. Ga wel wat vroeger vertrekken en ook later terug komen. Mischien wel
elkaar zien tegen de aankomst in Hillersdtorp. Tot later . groetjes patrick en brenda.
Cavalcade-Yves
Ecrit le: Sun 7 February 2010, 19:12
Quote Post

Advanced Member

Super al drie caderijder van Belgien hoop op meer natuurlijk
Dab zien we ons zekerst ginder.
Groeten
Cavalcade-Yves
PMEmail Poster
Cavalcade-Yves
Ecrit le: Sun 21 February 2010, 18:34
Quote Post

Advanced Member

Voila heel de reis is georganiseerd de boekingen zijn gedaan dus de eerste nacht word. Voila tout le voyage est organisé est les réservations fini pour la première nuit c’est http://www.hotel-restaurant-schuster.de en ginder ter plaatse word het. Et la bas sur place c’est ceci http://www.highchaparral.se/doc.asp?M=1000...=600000184&L=EN een chalet un chalet

Cavalcade-Yves

Waar blijven de cade rijders ??
Ou reste les pilotes Cavalcade?
PMEmail Poster
Rudy
  Ecrit le: Mon 22 February 2010, 19:49
Quote Post

Newbie
*

Membre N°: 87

Dag iedereen en vooral Patrick en Brenda.

Zijn jullie de mensen die er in Duitsland ook bij waren? En Brenda rijdt ook met de moto?

Toch wel goed dat we nu al met 3 Belgische Cavalcade naar Zweden gaan. Wij vertrekken samen met Yves en Sandrine op donderdag om er op vrijdag aan te komen. We blijven 4 nachten in High Chaparral en daarna blijven nog een paar dagen in Zweden of Denemarken. We zien nog wel, ook een beetje afhankelijk van het weer.

vele groetjes en tot deze zomer in Zweden.

Rosy en Rudy
PMEmail Poster
Cavalcade-Yves
Ecrit le: Thu 29 July 2010, 18:32
Quote Post

Advanced Member

Nog een paar dagen en het is zo ver rolleyes.gif
Encore quelque jour et on est partis rolleyes.gif
Cavalcade-Yves
PMEmail Poster
Tonton
Ecrit le: Fri 30 July 2010, 20:42
Quote Post

Member
**

Membre N°: 94

Bonne randonnée à tous et prudence sur les routes.
PMEmail Poster
francis suzuki
  Ecrit le: Sat 31 July 2010, 08:35
Quote Post

Advanced Member

Membre N°: 99

bon voyage les Amis et faite de belles photos,bonne route
PMEmail Poster
Cavalcade-Yves
Ecrit le: Wed 4 August 2010, 19:30
Quote Post

Advanced Member

Merci a tous
Tout est près départ demain a 07hr00
a+
Cavalcade-Yves
PMEmail Poster
Cavalcade-Yves
Ecrit le: Sat 14 August 2010, 08:51
Quote Post

Advanced Member

Bonjour a tous
Voila nous avons fait 2497km en 6 jours et nous sommes passé 5 pays Belgique compris. Nous avons battu le record de 32 Cavalcade si je me rappelle bien 2 Belge, 3 Hollandais, 3 Anglais, 1 Norvégiens, et le reste des Suédois. Le temps était pas avec nous, nous avons eu beaucoup de pluies la ronde a du être annuler pour cause de mauvais temps. Je voudrais remercie les Hollandais pour leur humeur positive incroyable je me suis bien amusée avec eu et un grand merci a Ron il sait bien pour quoi. Aussi un grand merci a Dave qui nous sa fait une petite démo pour remplacer l’accu de la radio et mettre la radio en norme européen. Voila quelque photo.

Dag allemaal
Voila we hebben 2497km gedaan in 6 dagen en 5 landen gepasseerd, België inbegrepen. We hebben het record gehaald. We waren met 32 Cavalcade. Als ik me goed herinnert 2 Belgen, 3 Nederlanders, 3 Engelsen, 1 Noorwegen, en de rest van Zweden. Het weer was niet met ons mee, we hebben veel regen gehad en de ronde moest door deze afgelast worden. Ik wil hier de Nederlanders bedanken voor hun zeer goed humeur heb me bezonders goed geamuseerd en groten dank aan Ron hij weet wel waarom. Ook dank aan Dave die ons een schoon demo gegeven heeft hoe de accu veranderen van de radio en hoe ze in de Europese norm plaatsen. Zie hier enkele foto’s.

Arrivé en Allemagne
Aankomst in Duitsland

user posted image

Le grand pont-tunnel 22 km
De grote tunel-brug 22 km

user posted image

Sur le bateau. Belle expérience
Op de oversteek boot. Fijn ervaring

user posted image

user posted image

Deuxième jour de route Arrivé en Suède
Tweede reisdag aangelomen in Zweden

user posted image

user posted image

Quelque Cavalcade
Enkele Cavalcade

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

PMEmail Poster
1 Utilisateur(s) sur ce sujet (1 Invités et 0 Utilisateurs Anonymes)
0 Membres:

Topic Options (2) [1] 2  Reply to this topicStart new topicStart Poll

[ Script Execution time: 0.0297 ]   [ 11 queries used ]   [ GZIP Activé ]